Money is coming, but money is already away!

Hej på er igen! Kalaset var trevligt, med tårta och grillade hamburgare/korv! :) När jag kom hem så kände jag mig glad att jag fått mitt studiebidrag, men sen kom jag på att de var så snart jag tagit ut lite att nästan allt var borta på direkten. Hmm? Men iallfall så har jag nyss duschat ch gjort mit lite fräschis, och imorgon ska det ju bli STRÅLANDE SOLSKEN så tänkte köra på SHORTS hela dagen lång, så hoppas på att någon mer gör det. Om inte annat kanske ni gör det nu när ni vet att ni inte är ensamma om det! :)

Men nu ska jag fortsätta tänka lite, hoppas på att komma å något roligt för vill inte vara lika deppig som jag var igårkväll!

Puss



 Shorts och linne eller mitt jumpsett imorgon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0