It´s a good girl!

Hej alla! HAf en bra dag i skolan idag med mycket skratt, började dagen med NP i matte, kändes ganska bra med en de slarvmissar, men hoppas på G iallafall. :) Efter skolan förljde jag med Julia hem en stund medans jag väntde på att Ellan skulle sluta, så vi gick hem till henne och pratade och hade trevligt, med lite klädtittande bland annat. :) LÄngtar verkligen till sommaren nu! Sen slutade Ellen så då drog jag till hennes och sen tog vi en fika och pratade i sisådär 3timmar oavbruttet. Så har varit en mycket trevlig eftermiddag! :)

Nu sitter jag här och ska snart se på tv och kolla lite på mina glosor. Sitter och funderar över om jorden går under på lördag med, som det är sagt. Men ska man tro på det eller inte? Man blir lite nervös faktiskt. Men jag hoppas verkligen inte den gör det. :)
Ha det bra alla! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0