Hello my friends!

Var ett tag sedan jag skrev men ska nu berätta lite om vad som hänt så ni har något att läsa när ni besöker min sida! :)
Förra helgen var det påsk, och på skärtorsdagen hade jag bowlingträning och efter det så åkte jag hem till Jocke och Helena och åt gått kött och sen sov jag där för på långfredagen var det tävling för Jocke och mig i Söderköping, var roligt men det gick inte så bra! Fattades några poäng för finalen.
På lördagen så var vi hos mormor och morfar och firade påsk, var trevligt!
På söndagen så tog jag det lungt, mamma och jag var på mcdonalds och sen senare fikade vi hos helena och jocke och marie kom med så jag fixade lite gott fika till oss som bestod av varm banan med dumle överdrag och vaniljglass. Mycket gott! :)
På måndagen så var det dags för tävling igen och jag och jocke spelade mix tävling i linköping, krister och lisa spelade också, men vi kom på bättre plasering än va de gjorde, hehe, hoppas de inte läser detta nu. :p När vi spelat klart så åkte vi till ikano och jag inhandlad nya skor och sen åkte vi hem och premiär grillade, MUMS! :) Var så himla gott!
Sen på kvällen kom Matilda och sov hos mig, och på tisdagen var det dags för skola igen och det var helt okej. Varit en ganska lugn skolvecka utan massor med läxor vilket är HELT OTROLIGT!

Det är ungefär så min vecka har set ut. Igår var det valborg och då var jag med mamma, jossa, mormor, morfar, malle, bengan och elriva och elin i hembyggdsgården. Men mina kusiner åkt ehem ganska så snart så då var jag med Jossa och kollade runt lite, men var ganska så kallt så vi gick hem efter en stund och kollade Big Brother, roligt valborgs nöje! :D


Nu sitter vi här och gör typ ingenting, men mer uppdatering kommer. Hejsvejs i lingonskogen! :)<3

 Från mormors kalas!

 Min förstora påskklänning som jag älskar, hoppas den krymper i tvätten! :)

 Min kusin emma och jag. :)

    Mina två par skor! :)

 Denna bild får stå för tävlingarna! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0