Hej!

Fredag idag och det är = helg! Göttmos! :) Igår slingade jag håret för er som inte visste det, blev jättenöjd! :)
Idag så var det sovmorgon och resten av skoldagen var bra!
Efter skolan drog jag ner till stan för att möta mamma, så emma hängde på med för att möta sin mamma, så det blev en mammaträff med andra ord! :)
Sen skulle jag till helena och jocke för att prvoa de kläder jag beställt men jag visste att mina svarta shorts inte skulle komma förens vecka 26 för det stod på beställningen när vi beställde! Men på pappret idag stod det att dem var helt slut! Så hima dålig stil av H&M tycker jag. Menmen, sånt är livet ibland.
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv med lite cola och choklad och njuta av fredagen, så skönt för jag är lite trött!

Imorgon blir det middag för att fira mormor och morfars 40åriga bröllopsdag tillsammans med hennes syster som gifte sig samtidigt! Ska bli kul! :)

Ha det bra alla! :)<3

Här kommer en bild på färningen, släng gärna in en kommentar på vad ni tycker! :) Sen lite bilder på vad jag ska ha på mig imorgon! :)

 Före!  Efter!

 Kläning från Ellos, Jeansjacka från Metz!

 Smycken från en kompis syster, men rekomenderar att gå in och kolla henens blogg! :) http://liinessmycken.blogspot.com/

 Bara för skojjs skull så får ni en bild på kvällens onyttigheter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0