What do you want for me?

Hej! Är hemma från min apu idag för att jag inte mår så bra, är varm och trälig i halsen. Hoppas på en förbättring och så ska jag gå imorgon igen. Nu har jag iallafall beställt en klipp tid för att få bort det slitna på topppanrna även om jag skulle vilja vänta ett litet tag till, men bättre att klippa bort en cenimeter än att det går av så man tappar tre? Aja, vet inte vad jag babblar om så ni kan ju få veta vad jag gjorde i helgen istället eftersom jag inte var så aktiv då.

I fredags var jag med min moster på stan en stund, sen kom jag hem och åt tacos och efter det så gick jag bort till helena och dem och sov där tills lördagen. Gick väl hem vid halv två ungefär för att göra iordning mig lite innan vi skulle åka till min moster på kalas/middag. Var trevligt! Sen kom jag hem typ tio och somnade i soffan.
På söndagen övningskörde jag med Jocke i manuell bil i trafik för första gången och det gick mycket bättre än va det gjorde de två tidigare gångerna då jag häll mig på avstånd från trafiken. Men det kanske stämde som Martin Lidberg sa att man kan visualisera fram saker så går det lättare. :) Men jag kan lova er so mska börja köra att det där med växling, koppling och draglänge och allt vad det ni heter tar sin lilla tid, speciellt i uppförsbacke!
Aja, sen när vi kom hem så åt vi mat och sen spelade monopol resten av eftermiddagen, men vi spelade inte klart, men jag kanske kom typ 2a eller 3a av typ fem spelare? :) Sen avslutade jag min kväll med Solsidan och Big Brother. Solsdian är så jäkla bra alltså, blir att köpa båda säsongerna sen. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0