It´s a beautifule day!

Hej! Skola idag igen och det kändes helt okej, saknar min apu plats men vad ska man göra, kan ju inte direkt strunta i skolan. Dagen har iallfall varit bra, haft mens verk typ halva dagen men det börjar bli bättre nu, då vill man helst bara sitta och inte göra någonting alls. Slutade tre idag och nu ska jag snart gå och handla lite, sen hem och göra det som behövs.

Helgen har varit bra. I fredags var jag hemma efter mi napu och såg tv och slappa. I lördags satt jag med min apu uppgift och sen käkade jag med Jossefine. :) Efter det kom min mormor och hämtade mig för att hon skulle skjutsa mig till bowlingen för att träna lite inför söndagens match. Sen åkte jag med Jocke hem som kom hem ganska sent från derasmatch i Hagfros? och Kristinehamn, och de har nu tagit msig upp så de får kvala till alsvenskan, är det bra eller? Japp! :) Sen sov jag där och sen på söndagen spelade jag match och efter den åkte vi ut till mormor och åt mat. Mycket gott! :) Sen övningskörde jag en sväng och jag gräddade vofflor hos Helena och Jocke. Dem blev riktigt goda måste jag säga, och eftersom alla typ 25st? blev uppätna så antar jag att de blev godkända. :) Sen tog jag kväll och kollade på Stockholm Båstad och Big Brother, vad nog rätt att Roza åkte ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0