:)

Så har den tredje apu veckan gått och bara en vecka kvar, vilket inte känns så kul alls. Vill verkligen inte sluta jobba på det "UNDERBARA" stället. Men min fredag började inte på bästa sätt om vi säger så, mormor hämtade mig för att skjutsa mig tillstationen, vilket var snällt. :) Sen kom tåget i tid, en elouch (stavning) till Östgotatrfiken måste jag säga. Men när jag kommer till Mantorp så börjar oturen med att efter några hundra meter så faller jag rakt ut i gatan på alla fyra och ligger där som jag vet inte vad, så fick så jävla ont i mitt knä som jag redan har ont i och min axel som jag knappt kan röra nu. Lyckat att lyckas göra det när jag ska jobba hela dagen och lyfta och klä på osv. Sen när jag ska äta frukost märker jag att nästan hela min youghurt har runnit ut frö att den tydligen hade gått sönder när jag ramlade, smart! (Y) Men dagaen blev ganska klyckad ändå, ont har jag som bara den, men jag gick ändå hem med ett leende på läpparna efter en mycker bra dag på förskolan.

När jag kom hem så mötte jag upp mamma på stan och sen handlade vi lite, nu ska jag kanske ta en dusch och krypa ner i soffan och vila lite med värken, vet att jag tjatar men det gör så j*vla ont.
Senare blir det Let´s Dance och BigBrother. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0