:)

Nyss kommit hem efter en lång dag. Började min apu klockan åtta och sen har det varit fullt med saker hela dagen lång. När jag kom hem så hämtade jocke mig på sttionen och å åktw vi hem till dem och bokade bowling tävling som är i april. Så nu ska jag tagga och spela bra så jag vinner. :)

Har inte varit så arrangerad att blogga på sistone men har inte haft något direkt att skriva om heller så blir inget intressant att läsa. Men helgen har varit bra, sov hos helena och jocke i helgen så i fedags åt vi pizza och kollade let´s dance, trevligt. :) På lördagen var på vi citygross och jag lämnade in ett papper och så handlade vi lite, sen senare på kvällen åt vi god mat och jag bakade två kladdkakor, sen kollade vi på melidofestivalen, tycker nog ändå att rätt låt vann, om inte annat så har den nog bra chans i eurovision songcontest. Sen på söndagen så var vi i bowlinghallen på möte och senare på kvällen så kollade vi på solsidan och sen åkte jag hem och kollade på big brother, men efter det blev det att lägga sig och ladda inför denna veckas apu. :)

Nu ska jag vila lite och sen se på tv för har fått sådan himla huvudverk. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0