Hej!

Ska väl avsluta den långa ledigheten med att göra en sammanfattning av det jag hunnit med. :)
Onsdag till Fredag sov jag hos Helena och Jocke. På torsdagen var jag med Julia hela dagenf och vi gjorde lite allt möjligt och hade det bra!
Fredagen var jag i Skojssjön och grillade med några tjejer från klassen, var trevligt. Sen sov jag hos Matilda och på natten fick jag öroninflamation, vilket inte var så skönt. Men det gick ganska bra ändå med lite panodil, så på kvällen grillade vi tjejer igen och hade ännu en trevlig kväll. :)
Igår(söndag) så gjorde jag inget speciellt, gjorde fritidskunskapen  på 6 sidor och satt och tyckte synd om mig själv för att jag inte mår så bra pga min öroninflamation, men senare på kvällen så skulle jag se på finalen av Big Brother men då följde jag och mamma med helena och jocke in på cruisingen istället och kollade lite, så vi åkte cab.
Idag är det ju NATIONALDAGEN och då var vi först i Skänninge och kollade lite, sen åkte vi hem och senare ålte vi till Mantorp oc åt på den nya Rasta resturangen med Helena och Jocke och deras barn, det var riktigt god mat kan jag lova.
Just nu sitter jag och Jocke och kollar på Big Brother eftersom jag inte såg på det igår, imorgn är det skola igen. Nu är det bara två veckor kvar tills vi slutar skolan och av de två veckorna är det 8 skoldagar kvar tills det är SOMMARLOV som innebär lite sommarjobb. :)
Fick fina smycken med som Helena och Jocke köpt i Riga.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0