Myspys i lingon skogen!

Hade en väldigt trevlig kväll med fina Nellie igår som sedan sov hos mig, hon kom hit på eftermiddagen. Resten av kvällen bestod av Melodifestivalen, film och mycket prat om allt och inget. En riktigt trevlig kväll, tack nellie!<3 Idag så gick vi upp typ halv elva och åt frulle, och sen drog vi till nya Godishuset som har öppnat vid McDonalds, där det finns ca 500 olika godis sorter. Fick med mig två scarfar hem också från Store4, me like!

Skönt med frisk luft såhär en söndagseftermiddag som denna. Nu har jag intervjuat mamma om "Fritid" som är läxa tills imorgon, resten av kvällen blir att ta det lungt, är fortfarande väldigt förkyld och så tror jag att jag har fått lite feber med så nu blir det att vila.

Imorgon är det alla ♥ dag, och jag hoppas jag får något riktigt fint av någon. Typ, godis, en blomma eller halsband eller fan vad som helst! Annars får man väl köpa något till sig själv. :) Denna text hitta jag på facebook:

Snart är det alla ♥ dag, lägg upp det här på din status om du får köpa dina egna jävla blommor ;)

Hihi, puss! :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0