:)

Söndagens kväll har bestått av tv. Solsidan, minuten, big brother och nu wallander. Är så trött så nu ska jag nog gå och lägga mig.
Har haft en superbra helg iallafall, i fredags var jag i simhallen och så var det zumba, riktigt kul. När jag kom hem däifrån så myste jag framför tv, och kollade på let´s dance och så.
Sen i lördags fixade jag lite saker och senare på kvällen så gick jag över till helena och jocke och åt god mat, kött och potatisgratäng. :) Sen kollade vi på melidofestivalen och hade en redig myskväll.<3<3<3 Kollade på klot med, fanns en del fina som man skulle vilja ha.<3<3 Sen sov jag där med, och idag när jag vaknade var jag på topphumör och taggad inför matchen. :)<3 Idag var det ju match och det kändes bra det med. Så jag har haft en bra helg, hoppas ni andra me dhar haft det. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0