OM MIG

Jag heter Jennifer och är 17 1/2 år. Jag bor med min mamma och min katt i en lägenhet, lagom stor tycker jag. Jag går på gymnasiet och det är mitt andra år på Barn&Fritidsprogramet.
På fritiden spenderar jag mycket tid till min bowling och mitt mål är att inom ett år försöka ligga i den klassen som farma-laget spelar. :) Bowlingen är en viktig del av mig och det är egentligen det ända som kan få mig att koppla bort allt annat rumtomkring mig. Det är en väldigt skön känsla att ha. Bowling är inte så lätt som man tror, jag har spelat i fyra och ett halvt år och jag har fortfarande perioder som jag spelar väldigt dåligt. Det tar lång tid att verkligen bli bra i sporten och eftersom det är så induvuduellt så kan man inte veta hur lång tid det tar. Därför måste man fokusera sig just på bowlingen när man spelar, och inget annat.
Förövrigt är jag med mina vänner och sen pluggar jag väl en hel del, för mig är mina betyg väldigt viktiga. Jag tycker även om att shoppa, speciellt kläder, vilket inte är så ovanligt i min ålder eller? :) Jag tycker faktiskt om att sjunga med, även om jag inte sjunger så bra.
Så mycket mer än det finns det väl inte o säga, eller jo föresten. Jag har ormskräck och det har kommit på en senare tid i mitt liv.

Japp det var väl det! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0