MIN FRAMTID

När man hör om min framtid så frågar ofta folk mig om jag tror att jag lever i en saga. Och nej, det tror jag inte men alla har väl framtidsdrömmar och man vill väl hoppas på en bra framtid eller? :)

Min framtid ser iallafall ut så att jag vill gå ut gymnasiet med bra betyg. Först så var jag säker på att jag ville plugga vidare direkt, men nu är jag osäker på det och vet inte om jag ska ta ett sabbats år eller om det blir universitetet direkt. Vi får se!
Under tiden jag pluggar vill jag samtidigt leva livet och ha roligt, ut och resa kanske och bara njuta. Sen när jag har pluggat färdigt så vill jag ha ett bra jobb där jag tjänar pengar så jag inte behöver snåla. Jag vill kunna unna mig saker!
Sen vill jag hitta en bra och snygg man, han ska vara omtänksam, snäll, snygg och ja... Älska mig för den jag är! Humor är väl ganska viktigt, man måste ju ha roligt i livet. Sen vill jag gifta mig och ha två eller tre barn. Jag vill bo i ett lagom stort hus, antingen i ett villaområde eller lite utanför stan. Och husvagn på det! Jag vill hitta på mycket saker på min/vår lediga tid. En resa en gång om året skulle ju inte skada.
Sen vill jag umgås med familj och vänner, dem är viktiga i mitt liv. Och bowlingen såklart, jag vet inte om jag kommer spela när jag typ är 30år, men jag hoppas på att jag inom en snar framtid kan börja bli "bra" på riktigt och börja spela i farma laget. Sen om det är så att jag fortfarande är aktiv bowlare när jag är 30år så är det ju kul om familjen får lite av det intresset!

Men men, drömma kan man ju alltid göra! That´s who I am! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0