Hej lovers!

Haft engelskaprov och matteprov idag, inget av de kändes direkt bra om jag ska vara ärlig, känns som om jag bara kan hoppas på det bästa nu. :) Men hoppet ska väl alltid vara bra har jag hört! :)
Efter skolan var jag på Ö&B och köpte nytt block till nya Svenska B kursen, så nu kan här skrivas. :)
Nu har jag precis ätit mat och nu blir det Bonde söker fru och sen blir det att sova tror jag.
Vill meddela er om att jag nu har glada o posotiva saker framför mig ett tag. :)
1. Julmarknad på söndag, och julklappsinköp på stan, förmidligen så är jag klar med julklapparna sen. :)
2. Lucia där min vackra och underbara vän ska vara med och lysa upp decembermörkret.
3. Julavslutning i skolan.
4. Mysfika med tjejerna troligtvis.
5. Min drill leadre ska göra mig lite fin om naglarna. :)
6. Julmys med vänner dagen innan julafton, med julmat, tvmys och julklappar.
7. Julafton.
8. Troligvis Stockholm.
9. Nyårsafton.
10. Släkträffen som jag ska spela med min moster, då är det faktiskt nytt år ni! :)
Japp, det är några av de ljusa dagarna framöver. :)<3

Kommentarer
Postat av: SOFFIIPROPP

duu, jag har mer info om sthlm,

vi måste höras någon dag :D

pusss på dig

2011-12-10 @ 20:59:51
URL: http://sofiij.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0