Schemat!!!

Hej på er! Lite fel information from yesturday, kollade fel på schemat så va inte 25 minuter matte utan 1 TIMME o 35 MINUTER!!! Aja, borde ju bli lite klokare av xyztk o allt vad det nu är för bokstäver i matte.

Men för övrigt så ska jag uppdatera er lite om min veckoplanerare. Det blir sommarhemmet på fredag med skolan för o lära känna de nya ettorna, med lite fem-kamp o allt va det var. Hoppas det bli kul! :) Sen visste jag ju inte riktigt hur det blev med Linköping, om det blev på fredagen eller söndagen, men nu kan jag informera er om att det blir det hem en stund efter Sommarhemmet för att sedan dra vidare med tåget till Linköping med min fina vän Sofie som möter upp mig där.
Så nu är söndagen fri! :)

Nu blir det snart att se på "True talent" o slappa! Go kväll på er mina fina hjärtisar! :)<3

Min fina vän! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0