Pictures!

Här kommer lite bilder från helgens bravader! :) Klockan är nu 20:42!

 Lunchen innan Linköping! :) Nyttigt o bra med sallad o kyckling! :)

Mina inköp! :)

 Skor!

 Spetstopp!

 Svarta Byxor!

 Min nya favorit tröja tror jag! :)

 Lördagens inköp, Loggbok! :)

 Leopard tröja! :)

Från kräftskivan!



 Som jag nämnde tidigare så äter jag inte kräfter själv, men de andra tyckte nog de va gott! :)

 Min puttesnutte o jag! :)

Sådär, nu e klcokan 21:28, det tar tid att föra över bilder, fast kanske ska dra bort en 10 minuter för lite andra saker. Men vad gör man inte för er! :)<3

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack du! :)

va byxorna bra föresten? funderar på att köpa mig ett par jag med :)

puss <3

2011-08-29 @ 17:56:56
Postat av: Jennifer

Jodå, de var bra! Vem föresten? :)

2011-08-29 @ 18:42:10
Postat av: ellen

STÖRIGT lik du var din mamma på den sista bilden! :O

satt och stirrade på den ett tag innan jag fattade att det var du. hahaha

2011-09-04 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0