In, ut, hit, dit?

Aa, just nu vet jag varken ut eller in om något. Alla är väl någon gång inne i en svår period i livet, o jag antar att jag har min nu. Jag har lite små ånget för vissa saker o jag känner mig däppig emellanåt. Jag vet inte riktigt vart jag har alla som finns runt omkring mig just nu. Men ska inte beklaga mig över er, jag menar vad ska ni göra åt saken? :)

Något som jag är säker på iallafall är att jag har:
Världens bästa mormor, dels för att hon ska som fixa en liten hemlis åt mig tills imorgon eftersom det är min sista dag på jobbet på fredag.
Träningscup med bowlingen på lördag i söderköping.
Min nya 120sm säng  ska hämtas ut på typ måndag.
Skolan börjar på tisdag.
Min lön kommer på torsdag.
Trologtvis linköping! :)<3

Puss


Kommentarer
Postat av: SOFIE SÅKLART

jennifer, det är bara att du ringer!!

jag finns alltid här, det vet du!

2011-08-18 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0