Hej mina fina!

Idag är det lördag, och lördag= Packa, stan o sen till min fina vän matilda för att göra en bra lördag där, alltså mys, mat o massa prat, maybe some movie? Who knows? Iallafall, för ca en timme sedan så gjorde jag något som jag längtat efter som en GUUUD!!! Jag har beställt en NY SÄNG, ME LIKE, ME LIKE, ME LIKE!!! Det finns många bra saker med det.
1. Nu kommer min rygg förhoppningsvis bli lite bättre! (Y)
2. Jag har en större yta att bre ut mig på när jag sover, hade 90 säng förut o nu blir det en 120 säng. :) Varför ligga trångt när man inte behöver liksom?
3. Man borde ju känna sig lite mindre när man har mer yta runt omkring sig, eller?
Så, det var några bra points med varför en sny säng är bra!

Nu ska jag packa, o sen drar jag till stan o efter det åker jag till Matilda! :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0