You´re beautiful

Hej! Har inte hunnit blogg så mycket idag, har gjort en hel del. Min kusin Elin sov här inatt i min nya bäddsoffa, så idag vaknade vi väl vid ca 7:00! Så då kollade vi lite på tv, men sen efter en sund gick hon in till mamma så då somnade jag om en stund men sen så gick vi upp och åt frukost. Senare tripplade jag Elins hår, läste saga och bakade tårta på datan. :) Sen åkte jag ut till mormor en sväng, och efter det så blev det en tur till Linköping för att föra lite ärenden, så då passade jag på att köpa med mig ett två par höstskor hem.
Nu har jag duschat och snart blir det väl att plugga lite på glosorna. Imorgn är det skola igen, dr man får träffa alla goa och glada. Efter skolan blir det nog att träffa Matilda en stund. :) :) :)
Ha det så bra! Vi hörs! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0