VAD FAN TÄNKER FOLK MED?!

Asså jag blir så j*vla förbannad när jag läser vissa komentarer! Jag kommer hem från skolan och är jätteglad och helt plötsligt kommer det upp en msn ruta från Matilda då hon skriver att någon har kommenterat hennes blogg en j*kla massa trams. Och helt plötsligt är man ARG! Jag fattar inte vad folk tänker med egentligen?! Att skriva en massa J*VLA TRAMS och sen inte vågar stå för vem man är utan skriver sig själv som anonym. För det första kan ni hålla era åsikter för er själva om ni bara ska klaga. För det andra: Hur kul tror ni det är att läsa en komentar där det står saker som man blir ledsen och sårad av???

Men bara så du vet Matildagumman så är det bara höra av dig om det är något. Du ska inte behöve ta en massa skit. <3 

Kommentarer
Postat av: Matilda

du är bäst.

2010-09-09 @ 17:15:17
URL: http://matildaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0