Lördag!

God morgon alla fina! Igår hann jag tyvärr inte blogga för att jag fixad med lite grejer, ledsen att det blir så ibland men ska försöka blogga så ofta jag kan, ibland lite mer och ibland lite mindre. Men jag är så glad över att så många vill läsa min blogg iallafall. :)
Idag ska jag bada med mina kusiner i Lundbybadet, blir skoj. Sen får vi se vad som händer. Blir nog ta det ganska lungt, för imorgon är det bowlingmatch. "Jennifer GILLAR detta" (Y) Haha! :)
Sen var det bara en sak till och det var det här med Matildas blogg, asså vem det nu är som skriver så lägg ner va?! Sluta skriv massa skit om hur hon sjunger. Bry dig inte om vad hon gör, det betsämmer ju hon själv. Hon kan sjunga! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0