It´s a happy day!

Hej! Idag vaknade jag av att min kusin Elin ringde vid halv tio och pratade (som aldirg vill lägga på) haha. Efter det somnade jag om och vaknade vid halv elva, så då gick jag upp och åt frukost. Efter blev det att göra iordning sig och gå ut med Måns en stund innan vi åkte iväg till Ö&B. Sen när vi kom hem där ifrån så övningskörde jag en stund, vilket jag tyckte gick ganska bra. :) Så nu sitter jag här och väntar på att min Kusin Elin ska komma och sen ska vi gå ut och äta och påvägen hem blir det att gå till Hemmakväll och köpa Godis. Me like this day. :)<3

Kommentarer
Postat av: Hélena

Jaaa, vi kom ju både dit och hem bra! LER

2010-09-25 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0