Home after school!

Hej alla fina där ute! Hoppas ni mår bra för det gör jag. Kom hem från skolan för ett litet tag sedan och snart ska jag äta och sedan gå ut med katten.

Sen över till något annat! Jag tror att jag har fått ett shoppingberoende vilket tyder på att jag vill handla massa saker just nu som delvis är behövda. Men som vanligt är inte kassan så stor. Finns det inte något "litet jobb" man kan få göra för att tjäna en liten slant? PLEASE??! :)

Lista på saker jag behöver handla:

1: Gummistövlar
2: Skor (en boots sko som jag vill ha, stövlar och ett par vinterskor.)
3. En mp3 spelare som jag vill ha.

Sen ska jag ju snart till Ullared med! Aja, måste fixa money så kan kan köpa lite av det. Sen får resten sparas. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0