Hjärter1, Hjärter2... och Hjärter3

God kväll alla mina fina! Nu har jag kommit från min Bowlingträning, och det gick ganska bra idag, ska bara få till greppet som jag har när jag släpper klotet. Och bara så ni vet är jag fortfarande arg över det som jag fick reda på förut om vad någon hade skrivit som kommentar på Matildas blogg. Asså jag blir så himla förbannad på sånt, jag förstår inte att folk inte kan hålla skitsnack för sig själva om de ändå ska klaga. Tänk vad kul det skulle vara att få en kommentar som: Du sjunger så himla fint, jag tycker du borde söka till IDOL eller att jag hoppas du kommer någon vart med din sång för du har en fin röst. :) Och inte skriva massa taskiga saker.

Nu ska jag se på Idol, så ha det så bra allihopa! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0