Hem ljuva hem!

Snacka om att jag har varit en duktig flicka idag. Först så hade vi coper test i skolan på 2,4km, sen efter det var det hem och äta och sen kände jag att jag inte var färdig med motionen för idag så då försökte jag få med mig någon till spåret och till slut lyckades jag få med mig Jocke. Han tjatade ut hjärnan på mig tror jag om att inte ge upp, men i slutet så gjorde jag inte det heller så nu är jag SUPER TRÖTT!!! Men det är nog ändå vad som behövs för jag vet att jag kan klara det. Så Tack! :)

Så nu blir det en lugn kväll framför TV med IDOL klockan åtta, så ikväll kan man ju alltid hoppas på att få se mer än 10st av alla sökande. :) (Y) <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: ja visst har jag! :)

2010-09-08 @ 19:30:31
URL: http://matildaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0