Hårfärgning på G eller inte?

Nu har Matilda varit så snäll och prövat att photoshopa några bilder för att se om det nämligen kan bli så att jag kommer att färga mitt hår under hösten. Men eftersom jag är nöjd med min nuvarande hårfärg så vågar jag inte färga om det inte blir bra. Så då var Matilda så gullig och testade lite olika nyanser. Så nu kommer jag lägga upp de olika tänkbara hårfärgningsbilderna så får ni GÄRNA kommentera vad ni tycker? PLEAS? :) Även om ni tycker jag ska ha kvar det gamla. :)<3

 DEN HÅRFÄRG JAG HAR NU! :)

 LJUSBRUNT! :)

 MÖRKBRUNT! :)

 RÖTT! :)


Kommentarer
Postat av: emma gudomlund

om du ska färga håret ska du tänka på att färgen du vill ha kan bli lite mörkare än vad som e tänkt eftersom du har en ganska mörkhårfärg nu..

2010-09-09 @ 08:33:38
URL: http://emmagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0