Söndag!

Vaknade vid halv åtta för att gå upp och äta frukost innan bowlingmatchen började klockan nio. Gick inte så bra i början men jag ökade min poäng i varje serie. Men tror det dels beror på att jag är sjuk och inte har så mycket energi. Ska inte skylla på det men kände att man inte hade så mycket ork till att anstränga sig, men det blev en hyffsad match ändå. Nu har jag gjort potatisgratäng med Jocke och så ska jag steka kött snart. :) Men nu ska jag se lite till på Dansfeber för det missade jag igår. Annrs blir det en lugn eftermiddag och ikväll ska jag se på Ensam mamma söker. Imorgon är det jobbardag igen om jag inte är sämre i halsen eller att jag har feber. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0