It´s a good day.

Var en bra dag i skolan idag med mycket skratt. Har nog aldirg skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde med mina fina vänner Matilda och Emma, eller vad säger ni flickor? Efter skolan gick jag iallafall ner med Emma på stan och fikade, sen gick vi och letade efter en jäkla bänk att sitta på, men det fanns ingen ledig, så efter ca en halvtimmes letande eller något så hitta vi en vid ingången, och eftersom folk går in och ut hela tiden så var det väldigt kallt. Men tack för en bra dag i skolan mina fina flickor och tack för en bra eftermiddag Emma.
Just det köpte ett nagellack med, ett sådant som gör att det blir mönster. Så nu har jag målat mina naglar och pluggat matte. :) Nu ska jag se på tv.
Ha det så bra! Vi hörs imorgon. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0