:)

Hej! Vaknade imorse och tittade ut genom fönstret, då jag märkte att det snöa. Kul med lite snö tönkte jag innan jag klädde på mig och gick för att möta Josefine och märkte att det knappt gick att se något pga av att det snöa i ansiktet hela vägen till skolan. När jag kom fram visade det sig även att min mascara hade lagt sig på plats genom att ha runnit ner på kinderna och även ovanför ögonen, hmm? Not good!
Men i skolan har det iallafall varit en bra dag, med mina fina tjejer Matilda och Emma.

Efter skolan så specderade jag min eftermidddag på stan med Emma och Josefine, sen kom Elsa med, den tjejen har jag inte sett på vädligt länge, så det var kul.
Nu kom jag hem för ett tag sedan och känner att jag börjar få ont i halsen, vilket jag inte hoppas leder till mer halsont, ingen lust att bli sjuk nu och missa massa saker i skolan. Kvällen ser ut att bli lugn, blit att se på TV och dricka varm choklad tror jag. :)

Föresten har jag kärat ner mig lite i en väldigt fin cerise klänning som jag vill ha... (Ifall någon vil antecka.)
Ha det så bra! Vi hörs imorgon. :)<3

 Mina fina. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0