En påse med skolsaker

Hej! Vet inte riktigt vad jag ska säga om skoldagen, men den var väl bra. Efter skolan så drogmjag med Emma och Josefine till Blåklint för att hälsa på, kul att träffa en del lärare igen. Sen blev det att räffa Ida en stund och prata lite.
Nu sitter jag här och gör inte mycket alls, ska snart äta mat. Funderar att gå bort och hämta min klänning som Jocke/Helena hjälpe mig att beställa i helgen, är inte så smart när det gäller att handla på internet, så tack så mycket för det. :)Men det är så himla kallt ute så jag vet inte om jag känner för att ge mig ut, fast jag kanske vill. Har faktiskt en del läxor med som jag borde göra för på fredag är det två prov som jag vill ha bra på. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0