Nyårsafton

Jahaop, då var det nyårsafton och man framme vid årets sista dag. Det har varit en händelserikt år, så mycket mer behöver jag nog inte säga.


Idag vaknade jag vid halv tio ungefär, gick upp och åt frukost, pratade i telefon, kollade på tv, gick ut med Måns, gick och handlade, nu sitter jag här och gör inte så mycket alls, åt en nogger mint förut var hyfsat god om vi säger så. Nu ska jag väl kolla på tv eller något och ladda inför kvällen hos Helena och Jocke. Hoppas på en trevlig kväll med god mat och fina fyrverkerier. Hoppas ni andra med får en toppenbra nyårsafton. :)

Sen vill jag bara avsluta detta inlägg med att skriva att jag ÄLSKAR mina underbara nära och kära och mina vänner. Jag älskar er otroligt mycket. Jag skulle inte klara mig uten er. :)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0