Jag älskar dig varje sekund

Jahop, då var snart söndagen slut och helgen har varit riktigt bra tycker jag. Hade en bra kväll igår med många bra männinskor, jocke och helena bland annat, och många fler.
Idag har jag kollat på film hos de med för att vår Tv av någon konstig anledning inte kan ha textade filmer för texten passar inte in i rutan, och jag är inte direkt teknisk av mig heller så vet inte hur man ändrar det.
Nyckeln till frihet hette filmen föresten, den var bra med blandade känslor.
Resten av dagen har som jag sa tidigare spenderats på stan bland annat och så framför TV,n.
Nu är jag nyduschad och har gjort inbakade flätor så nu är jag redo för at krypa ner i sängen och se klart på Beck filmen. Imorgon är det skola. :)
Ha det så bra! VI hörs imorgon. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0