:)

Igår var jag barnvakt åt mina kusiner, vilket gick väldigt bra. :) Vi gjorde risalamalta och kollade på "Bonde söker fru". :)
Idag har vi pysslat och varit på McDonalds. :) Inhandlade mig ett pandband med, kan vara skönt med lite omväxling och inte alltid ha mössa på sig. :)
Nu har jag ätit lite och kollat på tv, snart ska jag duscha och sen ska jag se på TV igen. :)

Satt just och funderade på att det faktiskt är nyårsafton imorgon. Tänk att året har gått så himla fort.
Jag kan kort berätta om att det har varit både bra och mindre bra stunder. Vissa stunder är minne för livet och vissa stunder vill man glömma och gå vidare. Jag hoppas iallafall på att 2011 blir ett bättre år. :)
Ha det så bra! Vi hörs. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0