:)

Heej! Hade en jättebra julafton igår som började med att jag gick upp klockan sju för att locka håret, sen vid halv nio så åkte vi ut till mormor och morfar och åt julfrukost tilsammans med nära och kära. Sen såg vi på julkalendern och tog det lite lungt. Efter ett tag så åkte vissa hem en stund innan de kom tillbaka igen. Så jag spenderade lite tid med mina kusiner från Göteborg, så vi dansade, kollade på Pippi på rymmen och så somnade jag en stund med, man blir trött när man går upp tidigt. Haha. Sen kom folket tillbaka igen och då började vi lite med julmaten och sen kom tomten och delade ut julklapparna till de små, sen åt vi julmat, mums! Mormors hemgjorda köttbullar är nog det godaste jag vet. :) Efter det så delade vi ut resten av julklapparna och jag blev riktigt nöjd kan jag säga. Om vi ska nämna något av det jag fick så var det: Kavaj, 2 nättröjor, plånbok, en ny pippitröja, trosor och pengar mm. :) Senare på kvällen så åt vi Risalamalta, det var så himla gott, och efter det så åkte vi hem och fixade lite. Sen såg jag på Mr Bean, Svensson Svensson och Tomten är far till alla barn.
En riktigt lyckad dag för min del, hoppas ni med hade en bra julafton. :)


Nu ska jag snart åka iväg en sväng och senare ikväll ska jag till min moster och hennes familj.
Imorgon ska jag spela Km i bowlingen, hoppas jag vinner. :)
Ha det så bra! Vi hörs imorgon. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0