:)

Dagen har varit jättebra. Först var det julfest med alla i BF och FK, sen dansade vi tillsammans och då var även OP med, det var jättekul. Så finns inget mer att säga än att skoldagen var jättebra. :) Sen efter skolan så var jag med Jossa, då skulle vi se på Eclipse, men av någon konstig anledning så såg vi inte klart den så det får vi göra en annan dag. Vi bytte julklappar med så fick ett fint halsband med örhängen. :)
Igår så var jag med Matilda med och vi julfikade och bytte julklappar, det var jättetrevligt och jag fick en fin BH av henne som var jättefin. Så nu har jag nog av Bh:ar för er som vill veta.
Imorgon är det julavslutning och sen är det..... damdamdamdam... JULLOV, JIPPI! :)
Ha det så bra! Vi hörs imorgon. :)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0