:)

Du ställer alltid upp i alla lägen och vill alltid att jag ska vara glad. Då du är min bästa vän. När det gäller bowlingen Jocke så vet jag att du vill mitt bästa och gör allt för att jag ska bli bra. Jag vet att jag inte alltid har tålamodet och gör som du säger åt mig att göra, men ändå så ger du inte upp utan du hjälper mig tills det funkar. :) Om det krisar sig med skjuts så vet jag att jag alltid kan ringa och höra om du har tid att ställa upp, exempel om jag behöver skjuts till bolwingmatch eller kanske behöver åka iväg och köpa något. Som när jag letade runt som en galning efter mössan så hjälpte du mig att få tag i den och även köpte. Jag är jättetacksam att du ställer upp i vått och tort. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0