:)

Har sett på Idol nu och kan ju bara säga att det har varit en GRYMT bra kväll ikväll med GRYMT bra Idoler. fast Hoppas på Minnah i finalen för hon är GRYMT bra, men det är Olle med så han vill jag med ha i finalen. (Okej, Jay är bra han med.) Alla är GRYMT bra helt enkelt. Undra hur många gåner jag skrivit GRYMT i detta inlägg, fem fick jag det till nu, men det är ju för att de är GRYMT bra. Oj nu blev det visst sex. :)
Men nu ska jag måla mina naglar och se på Cirkus Möller, sen blir det att se vilka som går till finalen på Idol, och efter det väntar sängen. För imorgon väntar bowlingjultävlingen, så är riktigt taggad nu.
Ha det så bra! Vi hörs imorgon. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0