Ont men skönt

Hej på er! Var väldigt trött imorse, sisådär trött så man bara vill ligga kvar i sängen o somna om en stund till. :) Fast gick upp såklart coh gick till skolan som har varit ganska bra idag. Hade tre betygssnack och fixade till ett VG i estetisk verksamhet (musik) och ett MVG i psykologi A och så ligger jag på ett MVG i en annan kurs som slutar i sommar, så jag är faktiskt väldigt nöjd, och glad såklart. :)
 
Efter skolan blev det att gå hem en snabbis och sen ner till stan och möta emma och josse innan jag åkte på massage. Har haft så himla ont i tyggen de senaste dagarna så massagen gjorde så himla ont men det var skönt samtidigt. Så får nog boka in en ny tid snart så det över går från en ont-känsla till en skön -och bra-känsla. :)
 
Nu har jag tagit en dusch och ska skriva lite på historian. Sen blir det att lägga sig och se på sista avsnittet av Inkognito (stavning) som är på fyran. :) <3
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0