LEV DIN DAG SOM OM DEN VORE DEN SISTA

Hej! Idag har jag varit barnvakt en stund, vi var på öb och lämnade in ett cv och sen åt vi lunch på mc donalds och sen fortatte vi den lilla rundan med att lämna in jobbansökningar. :) Har även hunnit sitta med historian en stund men den är lika svår idag som den var igår...
 
Nu har jag precis duschat och ska snart ta mig något att äta och sedan kolla på farmen, sen var det någon mer serie som började idag tror jag, om mord o så på fyran... Men jag kanske har fel? Aja, det är sånt som märks! Ska väl packa ihop skolväskan ikväll med så allt är klart till imorgon när allt börjar igen. Men fatta, det är sista terminen nu, sen tar vi studenten, och det kommer att gå fort! Först skola nu i två veckor, sen schemafri i fyra veckor och sportlov på det, sen några veckor i skolan och sen är det påsklov med studentkryssning! :D Sen är det massa andra lediga dagar nu under vårterminen, så snart är vi i juni månad och då slutar vi skolan! :) Wihoo, nu ska jag kämpa in i det sista! :)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0