Kärlek<3

 
 
Åhh, här har ni dem små liven som föddes i torsdags kväll. Visst är dem söta? :) Den är den lilla gråa som är i min hand som tyvärr avled inatt, usch vad jobbigt det känns. Vi försökte ge den matersättning och lite värme eftersom den inte orkade äta på mamman själv, men det hjälpte inte. Ibland känns allt bara så meningslöst, men antog att vi gjorde vad vi kunde. Denna söndag får bli en deppsöndag med lite läxor och onyttig paj... :/
 
Den beiga har jag döpt till junior föresten, för det var den enda som var beige, de andra tre var gråa som mamman och denna lille junior va som pappan. :) Jag tror jag ska ta hem dem allihopa, då blir nog måns glad. Ännu gladare blir nog matilda som älskar katter, speciellt min lille prins Måns! :)
 
Puss

Kommentarer
Postat av: jaana

Så söta de är!

Svar: Visst är dem! :)
jenniferflower.blogg.se

2013-01-06 @ 19:00:38
URL: http://bananajaana.blogspot.se
Postat av: matilda

haha! elake måns förtjänar att jag inte gillar honom...

Svar: Äsch, han gillar ju dig så mycket min prins och är världens snällaste misse! :)
jenniferflower.blogg.se

2013-01-06 @ 21:34:01
URL: http://matildaahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0