MUMS!!!

Hello sweet hearts! Torsdag idag och dagen har sett ut som följande, först var det skola med en föreläsning, sen en lektion till och sen avslutade emma o jag dagen med att fixa det sista inför vårat möte vi ska ha imorgon med om vårat projektarbete! :) Sen följde jag med emma hem en stund och åt lite mellis och kollade film och sjöng, haha.

Kvällen har betått av bowling i mängder, började med bowlingskolan och sen egen träning och det avslutades med styreldemöte, vilket var mitt första. Var en kommungubbe med och prata om olika bidrag o så som vi kan ansöka om nu när jag startat en bowlingbverksamhet eller vad man ska kalla det för barn. :)

Så nu har jag kommit hem och duschat och fått i mig lite mat, varma mackor och det var så gott! :) Har faktiskt tagit en smakbit av allt godis jag handlade igår när jag emma och matilda var på CLOETTA... :)

Så det enda jag har att säga nu är precis som på bilderna
och i överskriften... MUMS!!!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0