KÖRSLAGET

En helt perfekt lördag för mig! Va med kusinen på förmiddagen, lunchade med mamma, en trevlig pratstund med mormor och morfar, kollade på farma lagets match med jocke som lärde mig ett o annat vad jag behöver göra för att nå min plats dit, mötte även trevliga tjejer där uppe som jag pratade med, och nu sitter jag hos helena och jocke och bara njuter framför tv,n efter att ha ätit en trerätters middag som jocke lagade så pass bra att brandlarmet gick igång så sicuritas ringde och kollade så allt var okej, haha. Kollar på Körslaget och efter det blir det att se en Johan Falk film, sedan blir det läggdags för ska upp halv sju imorgon bitti och köra. :)

Sedan ska jag ut till min älskade mormor och morfar och äta frukost och tillbringa dagen där innan det blir bowlingmatch. :)

Hoppas ni andra har det superbra! Va rädda om varandra! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0