I PHONE eller EXPERIA S???

Ska snart byta mobil. Men vet inte vilken mobil jag ska välja... Det står mellan en IPhone eller en Experia S. Själv känner jag att jag tycker  IPhone verkar så krongligt och det är grejer med datan och ITunes och allt vad det är. Det verkar som det ena hör ihop med det andra, men samtidigt tycker jag de verkar väldigt bra och dem är ju fina med. :) Mitt andra alternativ är en Experia S, mina tre senaste mobiler har varit en Sony Ericsson och har aldrig varit missnöjd med den o lätta menyer o sånt är det ju med. Så enligt mig känns en är en Experia S mer hemma, men det kanske vore kul med något nytt med, som en Iphone då! :)
 
Men eftersom jag inte riktigt vet så kan ni väl hjälpa mig och säga vad ni tycker, både för och nackdelar med båda två? :)
Om ni nu väljer IPhone, är det en 4s eller ska man vänta till 5an? :)
 
Tack på förhand! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0