STUDEIEDAG

Hade tänkt att ha lite sovmorgon imorse nu när det väl är studiedag, men då vaknar man såklart vid sju och kan inte somna om ordentligt sen, så typiskt när man väl är ledig. Den bästa känslan som finns är ju typ när man vaknar tidigt och är ganska trött, (som jag var imorse då) och sen kunde lägga sig och somna om igen. Men nää, trotts att jag var trött så gick det inte!

Menmen, åkte iallafal ut till mormor och morfar och nu sitter jag här hos dem. Vi har fikat på KANELBULLAR, det är ju trotts allt Kanelbullens dag idag. :)

Nu ska vi laga lite mat om en stund, köttfärslimpa och pressad potatis, kan det bli bättre på en studiedag som denna eller? :)

I eftermiddag sen blir det ev att åka med mormor och kolla på en matta och sen är det bowlingskolan och bowlingträning som gäller. :)

Ha det gott mina vänner! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0