MÅNDAG

Hej min vänner! Ledsen att jag inte skrivit på några dagar, men jag har itne glömt er för det. :) Jag har varit med emmsan hela helgen o haft det bra! I fredags var vi på blåklint hela dagen och intevjuade ungdomar till vårat projektarbete, sen var jag hos tandläkaren och tog bort en liten köttbit som växte med min visdomstand. Kan säga att jag aldrig har haft problem att gå till tandläkaren, men denna gång var det lite jobbigt. Men denna tandläkare var så otroligt bra och profitionell inom sitt yrke, kände mig trygg trotts min rädsla.
Sen åkte emma ocg jag hem till henne en stund och på kvällen var vi på fritidsgården och fortsatte vårat projektarbete där. :)
I lördags var vi i norrköping hela dagen och hjälpte emmas bror att flytta, sen kollade vi fotboll med. På kvällen hyrde vi film och hade det allmänt bra!
I söndags tog vi dt bara lungt! Jag åkte hem vid lunch ungefär.
Efter det åkte jag med jocke, emma o amanda till linköping ´och bytte mina skor som var lite småtrasiga, fick tyvärr inte svara igen utan fick ta ett par bruna med. :)
Igår var det skola och efter skolan så var jag hos mormor hela eftermiddagen och kvällen och hjälpte henne inför symötet! Vi gjorde räkmackor och fixade lite efterrätt o så diska jag och greja. Hade en bra kväll iallafall! :)

Idag har det varit tema-dag i skolan, FN-dagen. Lärde mig faktiskt inte något speciellt. Nu är jag hemma iallafall och ska plugga o äta lite mat! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0