GLAD

Hej på er! Känner mig väldigt glad för stunden. Hade en bra studiedag igår då jag var i lInköping med Amanda och Emma, vi köpte godis, åt på McDonalds och fikade! Hade en superbra dag! På kvällen var jag och jocke och tränade och det gick verkligen skitdåligt för mig. :(

Idag har jag varit i skolan och förberätt inför Öpper Hus som är på lördag, så då är alla välkommna som vill! Är mellan klockan 9-13 på Kungshögaskolan, finns även möjlighet att äta mat, taccosoppa och äpplepaj m vaniljsås, det passar ju jättebra till mig som älskar mat! Haha!
Ikväll har jag varit i bowlinghallen och tränat barnen och mig själv, och på söndag är det match så då ber jag att det ska gå bra för mig! :)

Nu ska jag se på tv och sen blir det att lägga sig, börjar dock inte förens 11.35 imorgon men skönt att få sova ut lite!

Ha det bra! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0