BODA BORG

Har haft en otroligt bra dag i Boda Borg. :) Hade en bra grupp, det var bra fika o god mat, trevligt sällskap och allt var helt enkelt toppen. Sånna här grejer borde man göra oftare. :) Kom hem lite tidigare än vad som var tänkt så åkte upp till bowlinghallen, tog hand lite om barnen o skulle ha tränat själv med, men har så himla ont i mina knän efter allt krypande, klättrande och springande i Boda Borg idag så vi får se om jag kan träna imorgon istället, annars får jag vila upp mig o hoppas på bra spel på lördag. :)

Nu ser jag på tv och ska väl snart lägga mig. Imorgon är jag ledig o den dagen ska jag spendera tillsammans med en kompis. :) Sen väntas det ett välbehövligt höstlov och efter det fyra veckors apu. Skojjigt! :)<3

Ha det bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0