APU

Har inte varit så uppdaterad här, jag vet! Det har varit så mycket annat... Har haft apu i fyra veckor, bowlingmatcher och allt var det nu är... Men jag mår bra ialalfall och veckorna rullar på. På söndag är det redan första advent, kan ni fatta liksom det är snart jul, älskar julen det är så mysigt! :) Om två veckor ska jag sova över med maja och så ska vi julhandla lite grann, mysigt! Älskar verkligen julen, inte vintern utan julen! Det är fint med alla belysningar, julpynt, julmusik, julmat och allt var det är, det är faktiskt lite mysigt att trängas emd allt folk med som ska julhandla! Hihi! Så är det med det, och nu ska jag fortsätta jobba det sista på min APU, imorgon är det sista dagen, lite sorgligt men så är det. :) <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0