HOS MORMOR OCH MORFAR

He! Vad skönt det är med helg hörrni! Jag har njutut hela dagen lång och denna helg känns så bra! Igår blev det en spontantropp till Linköping med Emma, åt god mat på Ikea och så mötte vi Julia och hennes kille, det var trevligt. Fick bara med mig två julklappar hem så måste handla lite fler nästa helg. :) När jag kom hem så gick jag till Helena och Jocke och skulle äta mat men jag blev så mätt när vi åt i Linköping så jag rokade inte, haha. Kollade på X-factor och jag helada på Awa hela kvällen vilket gav ett bra resultat, hon vann. :D Sen startade jag en Falk film, men det slutade md att det bara var jag vaken och såg den, men det gick ju bra det med, den var bra. :)

Idag tog ag en lååååång sovmorgon och startade dagen med en dusch och frukost framför ett avsnitt av "Bonde söker fru". Sen gjorde jag iordning mig lite och sen åkte jag med mormor och morfar till bowlinghallen där morfar och jag bowlade, det var roligt. :)
Sen åkte vi hem till dem och nu ikväll har vi ätit pizza och sallad, det var gott. Mormor och jag har sett på Julkalendern med och nu är det sista avsnittet av "Så mycket bättre" som går på tv,n så ska väl se på det och filmen som börjar sen runt halv tio.. Sen blir det nog att lägga sig och läsa min bok. Är ju en dag imorgon med. Ha en fortsatt bra helg mina vänner! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0