Annandag jul

Två dagar efter jul och jag känner mig som man ska göra efter jul antar jag. :) Hade en toppen julafton med mina nära och kära, åt god mat, fick många fina paket, det mesta av det som stod på min önsklist faktiskt. Jafg hade det allmänt bra helt enkelt. :) Det var en sådan där bra jul som var precis som jag ville ha den.

Igår var jag i linköping med morfar och moster och hennes man, men allt var typ stängt så vi gick bara in elgiganten, xxl sport och vildmark och sen tog jag en snabbis på Lager 157 med, men köpte inget så det blev en billig tripp för min del. :) Skulle egentligen köpt ett par sånadär ADIDAS mjukisbyxor som jag skrev att jag önskade mig flr ett tag sen men eftersom allt var stängt så blev det inga, men eftersom jag har en sådan snäll vänm som Maja så köpte hon ett pat åt mig idag när hon åkte till linköping. :) Så om någon som har en litens tund över och vill mysa med mig och mina mjukisbyxor så får ni säga till, hihi. :)

Igårkväll åkte vi iallafall till moster malle och hennes familj och åt god mat och kollade på tv mm. :) Sen sov jag hos mormor till idag och det har bara varit mer än bra. :) Åkte och kolla på bowling i eftermiddag där det spelades Klubb Mästerskap, och jocke vann, så grattis till dig. :) Skulle med ha spelat men sen blev det inte så.

Nu har jag duschat och ätit mat för ett tag sen, så nu sitter jag och kolllar på TV, Bonde söker fru, och sen blir det Camilla Läckberg.

Ha det bra min vänner! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0